Časté otázky (FAQ)
💤 Produkty a užívanie
Sú produkty vhodné na dlhodobé užívanie?
🧪 Kvalita a Výroba
📦 Objednávky a doručenie
Ako dlho trvá doručenie?
Štandardné doručenie trvá 1–2 pracovné dni od odoslania. O každom kroku ťa informujeme e-mailom.
Aké sú možnosti platby?
Ponúkame platbu kartou, prevodom, na dobierku a cez platobné brány – Apple Pay, Google Pay,
Koľko stojí poštovné?
Cena doručenia závisí od zvoleného spôsobu prepravy. Presný prehľad nájdeš na stránke Doprava a platba.
Posielate aj do zahraničia?
Aktuálne doručujeme v rámci SK a CZ
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Po odoslaní objednávky ti pošleme sledovacie číslo od kuriéra, pomocou ktorého môžeš sledovať balík v reálnom čase.
🔁 Vrátenie a reklamácia
Ako postupovať pri reklamácii?
V prípade problému nás prosím kontaktuj na obchod@noxium.sk a prilož číslo objednávky a fotografiu produktu. Reklamácie vybavujeme promptne a férovo.Produkt nesmie byť otvorený ani použitý, aby bolo možné uplatniť reklamáciu alebo vrátenie.
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku po jej odoslaní?
Pokiaľ objednávka ešte nebola odoslaná, vieme ju upraviť alebo zrušiť. Kontaktuj nás čo najskôr na obchod@noxium.sk